آموزش حرفه ای اسکچاپ

در این وبلاگ آموزش های تصویری اسکچاپ را مشاهده خواهید کرد

آموزش حرفه ای اسکچاپ

در این وبلاگ آموزش های تصویری اسکچاپ را مشاهده خواهید کرد

آموزش اسکچاپ

آموزش اسکچاپ: آموزش اسکچاپ ۲۰۱۹ در ۲۰ گام دوره ای مناسب برای یادگیری sketchup است که در کنار آن آموزش وی ری نکست را نیز خواهید داشت. این دوره مناسب مهندسینی که علاقه مند به یادگیری نرم افزار اسکچاپ هستند آماده شده است.

در پکیج استثنایی آموزش اسکچاپ ۲۰۱۹ تمام جزئیات از آغاز،اجرا و مدیریت یک مدل سه بعدی بصورت کاملا عملی نشان داده شده تا هر کسی بعد از دیدن این پک بتواند مدل سه بعدی خود را طراحی و مدلسازی کند. از طرفی کلاس بندی این اموزش باعث می شود هر درس کوتاه و کامل باشد و افراد بتوانند در هر زمان که نیاز دارند مثل یک منبع دوباره به پکیج مراجع کنند و همچنین به دلیل تصویری و عملی بودن ویدئو بدون نیاز به اینترنت و کار با سایت حتی در اتوبوس و … با استفاده از هر وسیله ی پخش ویدئو(مثل موبایل) از آموزش ها استفاده کنند.
فراگیری اسکچاپ کاربردی 
بعد از گذراندن یادگرفتن اسکچاپ غالبا زمانی از یک طراح سه بعدی می‌خواهیم برای ما یک پباده سازی انجام دهد , هزینه ای بالا و زمان متعددی از ما می خواهد و در تمام دوران اجرا , به کارگیری و بسط طرح ما نیازمند به همین طراح هستیم ولی با استعمال از اسکچاپ ما می توانیم از آخری تکنولوژی پباده سازی ( سوای درک کردن چه بسا یک خط از دنیای پباده سازی ) پباده سازی توانمند و ماهر را ساخت و مدیر کنیم . این پکیج آموزشی به صورت تماما کاربردی است . 
فراگیری اسکچاپ 
امروزه یکی‌از امکانات و تجهیزات نرم‌ افزاری که در بخش پباده سازی معماری ساختمان های مسکونی , تجاری , صنعتی و غیره مورد به کار گیری قرار می‌گیرد ; مبحث به کار گیری از اپلیکیشن و یادگرفتن اسکچاپ است . اپلیکیشن اسکچاپ بستر ساز ارتقا کیفیت و کاهش مخارج مرتبط با ساخت و پباده سازی ساختمان شده‌است و به همین منظور در دنیای مهندسی معماری و ساختمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار‌است . 
برای دسترسی به مطالب آموزش اسکچاپ در‌این کاغذ کافیست از بخش پایین یا این که منوی بالای برگه , جور بندی های متبوع را تعیین کرده و ویدیوهای آموزشی بدون پول اسکچاپ مرتبط با هر قسمت را تماشا کرده و تمرین فرمایید . در هر فراگیری در صورتیکه هر جور سوال یا این که ابهامی داشتید در تحت به عبارتی مقاله سوال تان را بپرسید . مطمئنا مشتاقانه تا جایی که در توا‌ن داریم ارشاد تان خوا هیم کرد . با فراگیری اسکچاپ وودیانو میتوانید به صورت مجانی و از شالوده این اپلیکیشن را یاد بگیرید و تا سطح های توسعه یافته به اشراف برسید . تا به امروز حدود ۲۰ ساعت یادگرفتن ویدیویی بدون‌پول اسکچاپ به لهجه پارسی و منحصر به فرد در وودیانو در مسئله های گوناگون منتشر کرده ایم . از فراگیری نوار ابزارهای اسکچاپ گرفته تا یادگرفتن های پروژه محور , یادگرفتن پباده سازی کابینت و فراگیری V - Ray اسکچاپ و غیره . 
معمولا وقتی از یک طراح سه بعدی می خواهیم برای ما یک طراحی انجام دهد،هزینه ای بالا و زمان زیادی از ما میخواهد و در تمام مدت اجرا،استفاده و گسترش طرح ما نیازمند به همین طراح هستیم اما با استفاده از اسکچاپ ما میتوانیم از آخرین تکنولوژی طراحی (بدون دانستن حتی یک خط از دنیای طراحی)طراحی قدرتمند و حرفه ای را ایجاد و مدیریت کنیم.این پکیج آموزشی به صورت کاملا کاربردی است.